Forfatter
Tittel
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boka handler om individuell veiledning som en prosess mellom lærer og student. Den presiserer veiledningsbegrepet og ser på personlige forutsetninger og kompetanse hos veileder og student som er avgjørende for en god individuell veiledning. Boka gir også råd med hensyn til planlegging og gjennomføring av individuell veiledning og viser at pedagogisk filosofi og vitenskapsteori har en vesentlig innflytelse på hvordan veiledning utføres i praksis. Har stikkordregister.
Heftet
ISBN 82-7674-676-4 978-82-7674-676-1
Tilgjengelige
Venteliste
*000 am
*00112200
*008100202s2002 no ar 0 nob 9
*020 $a82-7674-676-4$bh$c408.00
*020 $a978-82-7674-676-1$bh$c408.00
*025 $a9788276746761
*040 $aDen norske Bokdatabasen AS
*08230$a370.71$zh
*08230$a371.4
*096 $a370.71 ÅLB
*10010$aAalberg, Thore K.$jNorge$wÅlberg, Thore K.
*24510$aIndividuell veiledning$cThore K. Aalberg
*250 $a1. utg., 1. oppl.
*260 $aBergen$bFagbokforlaget Vigmostad og Bjørke$c2002
*300 $a294 s.$c24 cm
*511 $afor Aalberg, Thore K.
*520 $aBoka handler om individuell veiledning som en prosess mellom lærer og student. Den presiserer veiledningsbegrepet og ser på personlige forutsetninger og kompetanse hos veileder og student som er avgjørende for en god individuell veiledning. Boka gir også råd med hensyn til planlegging og gjennomføring av individuell veiledning og viser at pedagogisk filosofi og vitenskapsteori har en vesentlig innflytelse på hvordan veiledning utføres i praksis. Har stikkordregister.
*590 $ah
*591 $aHeftet
*594 $abm
*595 $aBokmål
*596 $a20020429151409_fridef
*650 1$aUndervisningsmetodikk
*650 1$aLæring
*650 1$aRådgivning
*850 $aTryggheim elevbibliotek
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening