Tittel Sosiale medier i all offentlighet: lytte, dele, delta
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter I dag forventer innbyggere, medier og næringslivet at offentlige virksomheter deltar i de sosiale mediene. I denne boken drøftes etiske og juridiske problemstillinger ved deltakelse i sosiale medier samt nytteverdien for offentlig sektor. Den gir grunnlag for å forstå hva sosiale medier er, og hvordan det preger vårt private og yrkesmessige liv. Boken kan være et verktøy for kommunikasjonsmedarbeidere og alle med lederansvar i offentlige virksomheter.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, internettadresser, noter
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 nam 1
*00114626
*008140116s2011 no a 00nob 2
*015 $a0271564$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-446-2090-1$bh.$cNkr 348.00
*08231$a302.234$zh$25
*0823 $a302.234
*096 $a302.234 S
*24500$aSosiale medier i all offentlighet$blytte, dele, delta$cPetter Bae Brandtzæg ... [et al.]
*260 $aOslo$bKommuneforlaget$c2011
*300 $a144 s.$bkol. ill.$c24 cm
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, internettadresser, noter
*520 $aI dag forventer innbyggere, medier og næringslivet at offentlige virksomheter deltar i de sosiale mediene. I denne boken drøftes etiske og juridiske problemstillinger ved deltakelse i sosiale medier samt nytteverdien for offentlig sektor. Den gir grunnlag for å forstå hva sosiale medier er, og hvordan det preger vårt private og yrkesmessige liv. Boken kan være et verktøy for kommunikasjonsmedarbeidere og alle med lederansvar i offentlige virksomheter.
*650 1$aSosiale medier$0kommunikasjonssosiologi $1302.234$2BS$9nor
*70010$aBrandtzæg, Petter Bae$d1969-$emedarb.$jn.
*850 $aTryggheim elevbibliotek
*900 0$aBae Brandtzæg, Petter$zBrandtzæg, Petter Bae$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening