Forfattar
Tittel Stra tegier for læring: om selvregulering , vurdering og god undervisning
Språk
Hylle
Eigar
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Denne boka viser hvordan læreren skal kunne hjelpe eleven til selvregulering , og forfatteren hevder at dette er noe av det viktigste skolen kan arbeide med.
ISBN
Tilgjengelege
Lånarar på venteliste
*00004550nam 2201417 a 4500
*00117514
*008160316 2014 no r nob
*015 $anf1416607
*020 $a978-82-15-01373-2$bh.$cNkr 359.00
*035 $a13209729x
*082 $a371
*082 $a371.3
*082 $a372.13$2DDK-5
*096 $a372.13 H
*100 $aHopfenbeck, Therese Nerheim$d1969-
*2451 $aStra tegier for læring$bom selvregulering , vurdering og god undervisning$cTherese Nerheim Hopfenbeck
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c2014
*300 $a176 s.$bill.$c23 cm
*520 $aDenne boka viser hvordan læreren skal kunne hjelpe eleven til selvregulering , og forfatteren hevder at dette er noe av det viktigste skolen kan arbeide med.
*650 $aLæringsstra tegier
*650 $aVurdering
*687 $aDidaktikk Pedagogikk
*687 $aUndervisningsmetoder
*687 $aLæring$bPedagogisk psykologi
*691 $akvalitet opplæring inkludering vurdering kompetanseutvikling skolen selvregulering selvkontroll stra tegier metakognisjon læringsstra tegier læring
*698 $aLæring
*698 $aSelvrespekt
*698 $aSelvkontroll
*698 $aUndervisning
*767 $wIMP151698333
*850 $aTryggheim elevbibliotek
*899 $aNORLA$bNB
*899 $aNorbok$bNB
*996 $uhttp://ask.bibsys.no/ask/action/show?kid=biblio&pid=13209729x$zlocal
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her
For å bli den første til å gje di meining