Forfattar
Tittel Strategier for læring: om selvregulering, vurdering og god undervisning
Språk
Hylle
Eigar
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Denne boka viser hvordan læreren skal kunne hjelpe eleven til selvregulering, og forfatteren hevder at dette er noe av det viktigste skolen kan arbeide med.
ISBN
Tilgjengelege
Lånarar på venteliste
*00004550nam 2201417 a 4500
*00117514
*008160316 2014 no r nob
*015 $anf1416607
*020 $a978-82-15-01373-2$bh.$cNkr 359.00
*035 $a13209729x
*082 $a371
*082 $a371.3
*082 $a372.13$2DDK-5
*096 $a372.13 H
*100 $aHopfenbeck, Therese Nerheim$d1969-
*2451 $aStrategier for læring$bom selvregulering, vurdering og god undervisning$cTherese Nerheim Hopfenbeck
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c2014
*300 $a176 s.$bill.$c23 cm
*520 $aDenne boka viser hvordan læreren skal kunne hjelpe eleven til selvregulering, og forfatteren hevder at dette er noe av det viktigste skolen kan arbeide med.
*650 $aLæringsstrategier
*650 $aVurdering
*687 $aDidaktikk Pedagogikk
*687 $aUndervisningsmetoder
*687 $aLæring$bPedagogisk psykologi
*691 $akvalitet opplæring inkludering vurdering kompetanseutvikling skolen selvregulering selvkontroll strategier metakognisjon læringsstrategier læring
*698 $aLæring
*698 $aSelvrespekt
*698 $aSelvkontroll
*698 $aUndervisning
*767 $wIMP151698333
*850 $aTryggheim elevbibliotek
*899 $aNORLA$bNB
*899 $aNorbok$bNB
*996 $uhttp://ask.bibsys.no/ask/action/show?kid=biblio&pid=13209729x$zlocal
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her
For å bli den første til å gje di meining