Tryggheim elevbibliotek

Vurdering for læring i klasserommet
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Vurdering for læring i klasserommet
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 372.127S
Eier
  • Tryggheim elevbibliotek
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2010
Noter
  • Boken handler om at lærere og elever bruker vurdering som redskap til å justere opplæringen underveis. Den tar for seg ulike elementer som inngår i læringsfremmende klasseromsvurdering: tydelige læringsmål, bruk av kriterier og eksempler, tilbakemeldinger som fremmer læring, egenvurdering og kameratvurdering og verdien av å kommunisere med elevenes foresatte underveis i opplæringen. Boken henvender seg til lærere i grunnskolen og studenter i lærerutdanning. 1. utg. 2009 Har bibliografi, innholdsfortegnelse, ordliste
ISBN
  • 978-82-05-40616-2
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000     nam         1
*00117515
*008160316 2010    no     a     0    00nob 2 
*015  $a0260515$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-05-40616-2$bh.$cNkr 325.00
*035  $a0260515
*08231$a372.127$zh$25
*096  $a372.127S
*09900$c0414.99$d160308$gNOK$pEAA$u100730$xA
*100 0$aSlemmen, Trude$d1979-$jn.
*24510$aVurdering for læring i klasserommet$cTrude Slemmen
*250  $a2. utg.
*260  $aOslo$bGyldendal akademisk$c2010
*300  $a190 s.$bkol. ill.$c25 cm
*503  $a1. utg. 2009
*505  $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, ordliste
*520  $aBoken handler om at lærere og elever bruker vurdering som redskap til å justere opplæringen underveis. Den tar for seg ulike elementer som inngår i læringsfremmende klasseromsvurdering: tydelige læringsmål, bruk av kriterier og eksempler, tilbakemeldinger som fremmer læring, egenvurdering og kameratvurdering og verdien av å kommunisere med elevenes foresatte underveis i opplæringen. Boken henvender seg til lærere i grunnskolen og studenter i lærerutdanning.
*650 1$aEvaluering$0før- og grunnskolen$1372.127$2BS$9nob
*650 1$aEvaluering$0før- og grunnskolen$1372.127$2BS$9nno
*650  $aVurdering
*850  $aTryggheim elevbibliotek
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Tryggheim bibliotek372.127 S