Forfatter
Tittel Vurdering for læring i klasserommet
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boken handler om at lærere og elever bruker vurdering som redskap til å justere opplæringen underveis. Den tar for seg ulike elementer som inngår i læringsfremmende klasseromsvurdering : tydelige læringsmål, bruk av kriterier og eksempler, tilbakemeldinger som fremmer læring, egenvurdering og kameratvurdering og verdien av å kommunisere med elevenes foresatte underveis i opplæringen. Boken henvender seg til lærere i grunnskolen og studenter i lærerutdanning.
1. utg. 2009
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, ordliste
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 nam 1
*00117515
*008160316 2010 no a 0 00nob 2
*015 $a0260515$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-05-40616-2$bh.$cNkr 325.00
*035 $a0260515
*08231$a372.127$zh$25
*096 $a372.127S
*09900$c0414.99$d160308$gNOK$pEAA$u100730$xA
*100 0$aSlemmen, Trude$d1979-$jn.
*24510$aVurdering for læring i klasserommet$cTrude Slemmen
*250 $a2. utg.
*260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2010
*300 $a190 s.$bkol. ill.$c25 cm
*503 $a1. utg. 2009
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, ordliste
*520 $aBoken handler om at lærere og elever bruker vurdering som redskap til å justere opplæringen underveis. Den tar for seg ulike elementer som inngår i læringsfremmende klasseromsvurdering : tydelige læringsmål, bruk av kriterier og eksempler, tilbakemeldinger som fremmer læring, egenvurdering og kameratvurdering og verdien av å kommunisere med elevenes foresatte underveis i opplæringen. Boken henvender seg til lærere i grunnskolen og studenter i lærerutdanning.
*650 1$aEvaluering$0før- og grunnskolen$1372.127$2BS$9nob
*650 1$aEvaluering$0før- og grunnskolen$1372.127$2BS$9nno
*650 $aVurdering
*850 $aTryggheim elevbibliotek
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening