Forfatter
Tittel Tilbakemelding for læring og utvikling
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Vurdering for læring er en arbeidsmåte som er tatt i bruk ved mange norske skoler. Skal denne arbeidsmåten fremme elevens læring på en god måte, er det viktig at lærere er bevisste på hvordan tilbakemelding kan brukes for å fremme læring. Denne boken presenterer den innsikt en i dag har om tilbakemelding og effektiv læring. Den tar opp spørsmål knyttet til type av tilbakemelding, hvordan og hvorfor tilbakemelding blir nyttig for lærere og elever og hva som kjennetegner god tilbakemelding for læring og utvikling.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 pam 1
*00119115
*008180307 2015 no a 00nob 2
*015 $a0436728$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-05-48108-4$bh.$cNkr 325.00
*08231$a371.27$zh$25
*096 $a371.27 G
*10010$aGamlem, Siv Måseidvåg$d1966-$jn.
*24510$aTilbakemelding for læring og utvikling$cSiv Måseidvåg Gamlem
*260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2015
*300 $a139 s.$bfig.$c22 cm
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*520 $aVurdering for læring er en arbeidsmåte som er tatt i bruk ved mange norske skoler. Skal denne arbeidsmåten fremme elevens læring på en god måte, er det viktig at lærere er bevisste på hvordan tilbakemelding kan brukes for å fremme læring. Denne boken presenterer den innsikt en i dag har om tilbakemelding og effektiv læring. Den tar opp spørsmål knyttet til type av tilbakemelding, hvordan og hvorfor tilbakemelding blir nyttig for lærere og elever og hva som kjennetegner god tilbakemelding for læring og utvikling.
*650 1$aEvaluering$xElever$0skolen$1371.27$2BS$9nob
*650 1$aEvaluering$xElevar$0skolen$1371.27$2BS$9nno
*650 $aVurdering
*850 $aTryggheim elevbibliotek
*900 0$aMåseidvåg Gamlem, Siv$zGamlem, Siv Måseidvåg$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening