Tittel Vurdering skompetanse i skolen: praksis, læring og utvikling
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boken gir en innføring i hva vurdering skompetanse er og skisserer hvordan norsk forskning og skolepolitikk har utviklet seg frem til i dag. Videre gjør forfatterne et dypdykk i utvalgte skolefag og på utvalgte skoleområder og dokumenterer hvordan vurdering blir praktisert i klasserom og på skoler. Avslutningsvis setter forfatterne vurdering inn i et organisasjons- og ledelsesperspektiv og viser hvordan man kan ivolvere både elever, lærere, skoleledere, skoleeiere og foreldre i utvikling av vurdering skulturen i skolen.
Har bibliografi, data om bidragsyterne, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 pam 1
*00121125
*008210325 2016 no a 00nob 2
*015 $a0472565$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-15-02588-9$bh.$cNkr 399.00
*08201$a371.27$zh$223/nor
*096 $a371.27V
*24500$aVurdering skompetanse i skolen$bpraksis, læring og utvikling$cHenning Fjørtoft og Lise Vikan Sandvik (red.)
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2016
*300 $a326 s.$c24 cm
*505 $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, register
*520 $aBoken gir en innføring i hva vurdering skompetanse er og skisserer hvordan norsk forskning og skolepolitikk har utviklet seg frem til i dag. Videre gjør forfatterne et dypdykk i utvalgte skolefag og på utvalgte skoleområder og dokumenterer hvordan vurdering blir praktisert i klasserom og på skoler. Avslutningsvis setter forfatterne vurdering inn i et organisasjons- og ledelsesperspektiv og viser hvordan man kan ivolvere både elever, lærere, skoleledere, skoleeiere og foreldre i utvikling av vurdering skulturen i skolen.
*650 1$aEvaluering$xElever$0skolen$1371.27$2BS$41112921$9nob
*650 1$aEvaluering$xElevar$0skolen$1371.27$2BS$41112921$9nno
*650 $aVurdering
*70010$aSandvik, Lise Vikan$d1970-$ered.$jn.
*700 0$aFjørtoft, Henning$d1976-$ered.$jn.
*850 $aTryggheim elevbibliotek
*900 0$aVikan Sandvik, Lise$d1970-$jn.$zSandvik, Lise Vikan$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening