Forfatter
Tittel Tilbakemelding og vurdering for læring
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Vurdering for læring som arbeidsmåte er tatt i bruk ved mange norske skoler. Dersom denne arbeidsmåten skal fremme elevenes læring på en god måte, er det viktig at lærere er bevisste på hvordan tilbakemelding brukes. Denne nye utgaven presenterer innsikten vi har om tilbakemelding og effektiv læring i dag. Den tar opp spørsmål knyttet til ulike typer tilbakemelding, hvordan og hvorfor tilbakemelding er nyttig for lærere og elever, og hva som kjennetegner god tilbakemelding for læring og utvikling.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 cam 5
*00122701
*008220208 2022 no a a 0 00nob 2
*015 $a0628194$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-05-55372-9$bheftet$cNkr 299.00
*082 $a371.27
*096 $a371.27 G
*10010$aGamlem, Siv Måseidvåg$d1966-$jn.
*24510$aTilbakemelding og vurdering for læring
*250 $a2. utgave
*260 $aOslo$bGyldendal$c2022
*300 $a155 s.$billustrasjoner$c22 cm
*520 $aVurdering for læring som arbeidsmåte er tatt i bruk ved mange norske skoler. Dersom denne arbeidsmåten skal fremme elevenes læring på en god måte, er det viktig at lærere er bevisste på hvordan tilbakemelding brukes. Denne nye utgaven presenterer innsikten vi har om tilbakemelding og effektiv læring i dag. Den tar opp spørsmål knyttet til ulike typer tilbakemelding, hvordan og hvorfor tilbakemelding er nyttig for lærere og elever, og hva som kjennetegner god tilbakemelding for læring og utvikling.
*650 $aVurdering
*650 $aLæring
*650 $aUndervisning
*70010$aKeeping, David$eillustr.$d1952-$jNO$8m
*850 $aTryggheim elevbibliotek
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening