Forfatter
Tittel Mening i tekst: teorier og metoder i grunnleggende lese- og skriveopplæring
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
Serie
Serienummer
År
Noter Boka tar spesielt for seg den grunnleggende lese- og skriveopplæringa i barnehage og skole. Med innføring i lesing og skriving både teoretisk, fagdidaktisk og praktisk-pedagogisk. Henvender seg til studenter og lærere i lærerutdanning, spesialpedagoger, lærere o.a. Har litteraturlister. Ill.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 nam
*0013338
*007
*008970321s1997 ar 0 b/n 9
*015 $bFS
*020 $a82-456-0355-4$bh$c285.00
*025 $a9788245603552
*038 $gSD: I salg
*040 $aForlagsentralen ans
*078 $aSpesialpedagogikk$b23020
*079 $aLærebøker. Pedagogikk$b215
*08230$a372.6$zh
*096 $a372.6 AUS
*10010$aAustad, Ingolv$d1939-
*24500$aMening i tekst$bteorier og metoder i grunnleggende lese- og skriveopplæring
*250 $a2. utg., 3. oppl.
*260 $aOslo$bCappelen akademisk$c1997$fCappelen Akademisk Forlag A/S$g2000
*300 $a310 s.$bIllustrert$c22 cm$d0 g.
*440 $aLNUs skriftserie$v103
*520 $aBoka tar spesielt for seg den grunnleggende lese- og skriveopplæringa i barnehage og skole. Med innføring i lesing og skriving både teoretisk, fagdidaktisk og praktisk-pedagogisk. Henvender seg til studenter og lærere i lærerutdanning, spesialpedagoger, lærere o.a. Har litteraturlister. Ill.
*650 $aLese- og skriveopplæring
*650 $aGrunnskolen
*70010$aAustad, Ingolv$d1939-$eredaktør
*850 $aTryggheim elevbibliotek
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening