Forfattar
Tittel Den gode barnehagen: kvalitetsutvikling i barnehagen
Språk
Hylle
Eigar
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Hovedproblemstillingene i boka er: Hva er en god barnehage? Hvor god er vår egen barnehage, og hvordan kan vi forbedre oss? Boka er først og fremst rettet mot førskolelærerstudenter og alle som arbeider i barnehagen, og er grunnbok i e-læringskurset med samme tittel. Har innsendingsoppgaver til e-læringskurset og litteraturliste.
ISBN
Tilgjengelege
Lånarar på venteliste
*000 nam
*0013784
*007
*008011109s2002 ar 0 nob 9
*015 $bFS
*020 $a82-91529-18-3$bh$c190.00
*038 $gPå lager
*040 $aForlagsentralen ans
*078 $aFørskolepedagogikk$b23010
*079 $aFagbøker. Pedagogikk$b225
*08230$a372.21$zh
*096 $a372.21 PET
*10010$aPettersen, Reidar J.
*24514$aDen gode barnehagen$bkvalitetsutvikling i barnehagen$butforming, vurdering og oppfølging av kvalitetskriterier$cReidar J. Pettersen$wgode barnehagen
*250 $a1. utg., 1. oppl.
*260 $aOslo$bSebu forl.$c2002$fSEBU Forlag$g2002
*300 $a114 s.$c15.9 x 22.1 cm$d216 g.
*520 $aHovedproblemstillingene i boka er: Hva er en god barnehage? Hvor god er vår egen barnehage, og hvordan kan vi forbedre oss? Boka er først og fremst rettet mot førskolelærerstudenter og alle som arbeider i barnehagen, og er grunnbok i e-læringskurset med samme tittel. Har innsendingsoppgaver til e-læringskurset og litteraturliste.
*650 1$aBarnehager
*650 1$aBarnehagepedagogikk
*850 $aTryggheim elevbibliotek
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her
For å bli den første til å gje di meining