Forfatter
Tittel Barn og elever i utfordrende kontekster: ulike perspektiver
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boken handler om hvordan vi kan forstå ulike former for utfordrende atferd, og hvilke tiltak med bakgrunn i forskning vi kan anbefale. Tema som inngår, er: barn og elever i utfordrende kontekster, stressmestring på mange nivåer, sosial emosjonell læring, autoritative klimaer, betydningen av interaksjoner, implementering relatert til dette temaet og en systemteoretisk oppsummering. Innholdet i boken kan relateres til både barnehage, grunnskole og videregående skole. Målgruppen er forskere, masterstudenter og ansatte i barnehage, skole og PPT.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 pam 1
*00124172
*008250218 2025 no d a 0 00nob 2
*015 $a0741499$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-02-83365-7$bheftet$cNkr 389.00
*08201$a371.93$zh$223/nor/20250120
*096 $a371.93 ROL
*10010$aRoland, Pål$d1956-$jn.$0(NO-TrBIB)90959950
*24510$aBarn og elever i utfordrende kontekster$bulike perspektiver$cPål Roland
*250 $a1. utgave
*260 $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2025
*300 $a159 sider$billustrasjoner$c24 cm
*520 $aBoken handler om hvordan vi kan forstå ulike former for utfordrende atferd, og hvilke tiltak med bakgrunn i forskning vi kan anbefale. Tema som inngår, er: barn og elever i utfordrende kontekster, stressmestring på mange nivåer, sosial emosjonell læring, autoritative klimaer, betydningen av interaksjoner, implementering relatert til dette temaet og en systemteoretisk oppsummering. Innholdet i boken kan relateres til både barnehage, grunnskole og videregående skole. Målgruppen er forskere, masterstudenter og ansatte i barnehage, skole og PPT.
*650 1$aAtferdsvansker$0spesialpedagogikk$1371.93$2bibbi$41110735$9nob
*650 1$aÅtferdsvanskar$0spesialpedagogikk$1371.93$2bibbi$41110735$9nno
*850 $aTryggheim elevbibliotek
*85641$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/a5aef4a5-ac12-4e58-b6b9-ffe913ae66ae/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde
*950 0$aAtferdsproblem$zAtferdsvansker$0spesialundervisning$9nob
*950 0$aÅtferdsproblem$zÅtferdsvanskar$0spesialundervisning$9nno
*991 $a20250115
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening